Το Έργο
Ο υπεύθυνος υποδοχής είναι πολλά παραπάνω από κάποιον ο οποίος απαντά τα τηλέφωνα. Αυτός ή αυτή είναι το πρώτο άτομο το οποίο γνωρίζουν οι πελάτες, άρα η εντύπωση που θα δημιουργήσει αντιπροσωπεύει ολόκληρη την εταιρεία. Αντιμέτωποι με νέα είδη συστηματικών κινδύνων όπως ο COVID-19, οι υπάλληλοι υποδοχής πρέπει επίσης να εκτελούν πιο απαιτητικές εργασίες για την μείωση του κινδύνου και είναι τα πρώτα άτομα τα οποία αντιμετωπίζουν τους πελάτες. Πρέπει να είναι πάντα έτοιμοι για ό,τι ακολουθεί και να προστατεύουν τους επισκέπτες και προσωπικό της εταιρείας, ειδικότερα να έχουν τις γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ασφάλειας, άνεσης και προσβασιμότητάς.
Ο Fitch εκτιμά ότι ο COVID-19 θα προκαλέσει σημαντική πτώση στην πληρότητα των Ευρωπαϊκών ξενοδοχείων και οτι δεν θα ανακάμψουν μέχρι το 2023. Είναι βέβαιο ότι όταν επανέλθει η επαναλειτουργία, θα αυξηθεί η ζήτηση για υπαλλήλους υποδοχής. Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι πολλοί από το υπάρχον εργατικό δυναμικό αναγκάστηκαν να επιλέξουν μια διαφορετική επαγγελματική πορεία και τις νέες προκλήσεις που έφερε η πανδημία, η ανάγκη για εκπαίδευση δεξιοτήτων θα είναι εμφανής.