el-GRit-ITpl-PLen-US
el-GRit-ITpl-PLen-US
Menu

ΤΟ ΕΡΓΟ

Το Έργο

Ο υπεύθυνος υποδοχής είναι πολλά παραπάνω από κάποιον ο οποίος απαντά τα τηλέφωνα. Αυτός ή αυτή είναι το πρώτο άτομο το οποίο γνωρίζουν οι πελάτες, άρα η εντύπωση που θα δημιουργήσει αντιπροσωπεύει ολόκληρη την εταιρεία. Αντιμέτωποι με νέα είδη συστηματικών κινδύνων όπως ο COVID-19, οι υπάλληλοι υποδοχής πρέπει επίσης να εκτελούν πιο απαιτητικές εργασίες για την μείωση του κινδύνου και είναι τα πρώτα άτομα τα οποία αντιμετωπίζουν τους πελάτες. Πρέπει να είναι πάντα έτοιμοι για ό,τι ακολουθεί και να προστατεύουν τους επισκέπτες και προσωπικό της εταιρείας, ειδικότερα να έχουν τις γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ασφάλειας, άνεσης και προσβασιμότητάς.

Ο Fitch εκτιμά ότι ο COVID-19 θα προκαλέσει σημαντική πτώση στην πληρότητα των Ευρωπαϊκών ξενοδοχείων και οτι δεν θα ανακάμψουν μέχρι το 2023. Είναι βέβαιο ότι όταν επανέλθει η επαναλειτουργία, θα αυξηθεί η ζήτηση για υπαλλήλους υποδοχής. Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι πολλοί από το υπάρχον εργατικό δυναμικό αναγκάστηκαν να επιλέξουν μια διαφορετική επαγγελματική πορεία και τις νέες προκλήσεις που έφερε η πανδημία, η ανάγκη για εκπαίδευση δεξιοτήτων θα είναι εμφανής.

 

Το WELCOME έρχεται να εξετάσει την ανάγκη για εκπαίδευση των ικανοτήτων των υπεύθυνων υποδοχής μέσω της ανάπτυξης και της παροχής μιας μοντέρνας διαδικτυακής ψηφιακής πλατφόρμας με εκπαιδευτικό περιεχόμενο στη μορφή τρισδιάστατων προσομοιώσεων (σενάρια υπόδυσης ρόλων βασισμένα σε μια προσέγγιση χαρτογράφησης σχεδιασμού υπηρεσιών). Οι υψηλής πιστότητας τρισδιάστατες ρεαλιστικές προσομοιώσεις οι οποίες θα δημιουργηθούν με το Unity (μηχανή παιχνιδιού) θα προσφέρουν πλεονεκτήματα όπως η υψηλή αφοσίωση των χρηστών, η αλληλεπίδραση και η ανατροφοδότηση. Με γνώμονα τις επιπτώσεις του κορονοϊού και των μέτρων πρόληψης, η πλατφόρμα θα περιλαμβάνει επίσης σενάρια που σχετίζονται με τη διαχείριση του COVID-19. Η κοινωνική αποστασιοποίηση, η ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με τον ιό, τεχνικές και εργαλεία που περιορίζουν την επαφή με τον άνθρωπο, τεχνικές αναγνώρισης και αντιμετώπισης επικίνδυνων καταστάσεων και ακόμα περισσότερα θα είναι μέρος αυτών των σεναρίων.

 

Η πλατφόρμα θα προσφέρει ένα γρήγορο και οικονομικό τρόπο εκπαίδευσης των υπαλλήλων υποδοχής, μικραίνοντας τις καμπύλες μάθησης. Ο εκπαιδευόμενος θα τρέχει τα σενάρια αλληλεπίδρασης με εικονικούς επισκέπτες σε μια υποδοχή ξενοδοχείου και στο τέλος κάθε σεναρίου θα έχει τη δυνατότητα να δει (σε μορφή κινούμενων σχεδίων με τα ίδια είδωλα) την ακριβής συμπεριφορά και να αναγνωρίσει πιθανά λάθη. Τα σενάρια θα κατηγοριοποιηθούν σε διαφορετικές θεματικές οι οποίες θα επιλεχθούν μέσω της οργάνωσης των ομάδων εστίασης σε κάθε χώρα (λαμβάνοντας υπόψη τα υπάρχοντα προσόντα σε κάθε χώρα)

Αναμένεται ότι η πλατφόρμα θα αυξήσει σημαντικά το μέσο ποσοστό ανάκλησης των εκπαιδευόμενων σε σχέση με τις υπάρχουσες μεθοδολογίες. Η πλατφόρμα θα συνοδεύεται από ένα εργαλείο συγγραφής όπου τα σενάρια θα μεταφράζονται και θα τροποποιούνται εύκολα για να εξετάζουν συγκεκριμένες ανάγκες. Οι εξουσιοδοτημένοι χρήστες θα μπορούν επίσης να δημιουργήσουν νέα σενάρια σύμφωνα με τις ανάγκες τους. Η πλατφόρμα θα αποτελείται από στοιχεία αυτοδιδασκαλίας στη μορφή τρισδιάστατων προσομοιώσεων όπως περιγράφεται παραπάνω (πρόσβαση μέσω του διαδικτύου και κινητών συσκευών) αλλά θα προσφέρει επίσης ένα διαδικτυακό εργαλείο αξιολόγησης μέσω αλληλεπίδρασης σε πραγματικό χρόνο μεταξύ του/των αξιολογητή/των και του εκπαιδευόμενου μέσα από ένα εικονικό περιβάλλον της υποδοχής (χρησιμοποιώντας διακομιστές δικτύωσης cloud). Ένα εργαλείο διαχείρισης θα ασχολείται με την οργάνωση των διαδικτυακών αξιολογήσεων που θα πραγματοποιούνται σε καθορισμένες ημερομηνίες και ώρες. Ειδοποιήσεις από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο θα στέλνονται αυτόματα στους εκπαιδευόμενους στις καθορισμένες ώρες πριν από την αξιολόγηση. Η αλληλεπίδραση κατά τη διάρκεια κάθε αξιολόγησης θα αποθηκεύεται σε αφηγηματική μορφή.

 

Στόχοι: 

Οι στόχοι του έργου είναι:

  • Να αναπτύξει μια καινοτόμα διαδικτυακή πλατφόρμα για την εκπαίδευση των υπαλλήλων υποδοχής στις επικοινωνιακές δεξιότητες.
  • Να δημιουργήσει πολλά σενάρια προσομοιώσεων τα οποία θα διαδραματίσει ο εκπαιδευόμενος μέσα στην πλατφόρμα
  • Να αναπτύξει ένα διαδικτυακό σύγχρονο τρισδιάστατο εργαλείο αξιολόγησης το οποίο θα χρησιμοποιηθεί έτσι ώστε οι εκπαιδευόμενοι να αλληλεπιδράσουν με τους αξιολογητές σαν να ήταν πελάτες και να λάβουν πιστοποίηση
  • Να εκπαιδεύσει καθηγητές στη χρήση της  πλατφόρμας έτσι ώστε να έχουν την δυνατότητα να μεταφράσουν και να προσαρμόσουν τα σενάρια σε συγκεκριμένες περιπτώσεις (διαφορετικές κουλτούρες, περιστάσεις, κ.α) – να εκπαιδεύσουν αξιολογητές για να μπορούν να οργανώνουν και να εκτελούν τις διαδικτυακές αξιολογήσεις
  • Να διαδώσει τα αποτελέσματα του έργου μέσω τουριστικών ενώσεων, επαγγελματικών κοινοτήτων, δικτύων ΕΕΚ, EPALE, κ.α.

 


 

Background Color:
 
Background Pattern:
                               
Reset